junicarlstoft

Alla inlägg under december 2011

Av Juni Carlstoft - 5 december 2011 18:55

Hej sötnosar :)<3

Förlåt för jag inte bloggade imorse, och att jag inte bloggat så mycket, ska försöka blogga oftare och lite roligare inlägg :)<3

Men iaf idag var jag i skolan, vi gjorde lite olika, efter skolan gick jag hem med Vendela och Ebba fast jag och Ebba gick till mig, sen skulle vi till innebandyn och då såg vi att det snöa! hihi, vi blev glada då :)<3

Men nu är jag hemma och lite så, men kram <3

 




Av Juni Carlstoft - 4 december 2011 17:12

Hej :)<3

Idag har jag först varit på innebandymatch ju, sen har jag varit med Vendela och vi bakade pepparkakor och lite så :)<3 Men sen har jag varit på Andys med Mamma och brorsan och mina kusiner, och sen gick vi på bio :)<3

Men nu är jag hemma och så och gör lite olika :)<3

Kram <3

 

Av Juni Carlstoft - 4 december 2011 10:12

Godmorgon :)<3

Har kommit hem från innebandymatchen nu, den var klockan sju haha, men vi vann med 5-3 :D<3

Och idag är det ju andra advent, snart jul :)<3

Men bloggar mer sen kram :)<3

Av Juni Carlstoft - 3 december 2011 17:28

Hej sötnosar :)<3

Idag först gick jag, mamma och brorsan på en promenad, sen åt vi lunch och så :)<3

Sen så var jag med Vendela och så, och vi gjorde lite olika :)<3

Men nu gör jag lite olika och så, och imorgon på morgonen har jag innebandy match :)<3

Kram <3

 

Av Juni Carlstoft - 3 december 2011 09:44

Godmorgon sötnosar!

Nu har jag vaknat och fixat mig lite och ätit frukost :)

Men igår hejade ju jag på Amanda F, och hon är kvar! Det kanske var synd att Moa åkte.

Men iaf idag ska jag vara med Vendela och så, men bloggar mer sen, puss <3

 

Av Juni Carlstoft - 2 december 2011 17:51

Hej :)<3

Idag har jag varit i skolan, vi gjorde lite olika och så :)<3

Men efter skolan gick jag hem med Maja och Linda, och nu är jag hemma och lite så :)

Men idag är det ju fredag, och idag ska jag se på idol, hihi!

Kram <3

 

Av Juni Carlstoft - 1 december 2011 16:49

Dom som har gillat bloggen är

www.hannosh.blogg.se www.linnswe.blogg.se www.emmaemsjo.bloggplatsen.se :)<3

Det var dom så om du gillar min blogg på facebook länkar jag dig i ett inlägg, kommentera det här inlägget om du gillar min blogg, så länkar jag dig :)<3



Av Juni Carlstoft - 1 december 2011 16:12

Hej sötnosar :)<3

Idag har jag varit i skolan, vi hade lite olika och så :)

Men efter skolan gick jag hem med Maja, och nu är jag hemma och lite senare ska jag på innebandyn :)<3

Och idag är det ju 1 december, det är vinter nu och 24 dagar kvar till julafton :D<3

Hihi, men kram <3

 



En blogg med fotografier och annat kul!
bloglovin

Om du inte följer min blogg, följ den gärna då!

Presentation


Hej, jag är en glad 11 årig tjej som heter Juni. Jag gillar att spela innebandy, dansa, vara med kompisar och mycket mer.

Jag älskar att fota som ni kanske redan märkt, det är en av sakerna ni kommer få se i bloggen!

Fråga mig

114 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Videobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards