junicarlstoft

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Juni Carlstoft - 23 december 2011 15:51

Hej :)<3

Idag har jag först varit hos Ebba ju, men sen var jag ute på promenad med pappa, och sen åkte jag mamma och brorsan till centrum, och lite senare ska vi på middag, hihi ska bli kul!

Men idag är det dagen före julafton också, längtar så mycket tills imorgon, då är det julafton!

Har fixat klart med presenterna och så också nu, men nu ska jag fixa mig klart inför middagen, kram <3

 

Av Juni Carlstoft - 23 december 2011 15:36

Nu har jag lottat ut vinnarna av veckans blogg, det blev:


Wendelas


Louisesnall


Majzi 



Av Juni Carlstoft - 23 december 2011 11:18

♥  Jag är 1.39 cm lång


♥  Jag älskar att motionera!


♥  Jag älskar julafton!


♥  Har med mig min Iphone överallt typ!


♥  Jag är en liten 11 åring!

 







Av Juni Carlstoft - 23 december 2011 10:58

Hejsan :)<3

Igår var ju jag och Vendela hos Ebba det var jättekul, först åt vi middag och lite så, sen så duschade vi typ och så, sen bastade vi, och då blev j varm haha, då sprang vi ut och la oss ner i snön, det var iskallt!

Men det var kul, och sen la vi oss i våra sängar och kollade på film, sen somnade vi, haha ;)

Men imorse så vaknade jag och Vendela först och då fixade vi oss och så, sen vaknade Ebba haha, men sen åt vi frukost, och sen åkte vi hem, så nu är jag hemma, men bloggar mer sen, kram <3

 


En blogg med fotografier och annat kul!
bloglovin

Om du inte följer min blogg, följ den gärna då!

Presentation


Hej, jag är en glad 11 årig tjej som heter Juni. Jag gillar att spela innebandy, dansa, vara med kompisar och mycket mer.

Jag älskar att fota som ni kanske redan märkt, det är en av sakerna ni kommer få se i bloggen!

Fråga mig

114 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Videobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards