junicarlstoft

Alla inlägg under december 2011

Av Juni Carlstoft - 21 december 2011 19:02

Hej :)<3

Idag har jag varit i skolan, vi skulle möta lärarna i innebandy idag, det var jätte många som kollade på, haha!

Men det var kul, efter skolan gick jag hem med Vendela fast jag gick till mig, och jag har gjort lite olika och så, men imorgon har jag julavslutning, hihi, men kram <3

 


Av Juni Carlstoft - 20 december 2011 16:52

Hejsan :)<3

Idag har jag varit i skolan, vi hade lite olika och vi julpysslade och lite sånt ;)

På rasten hade vi snöbollskrig, haha kul! Efter skolan gick jag hem med Vendela, fast jag gick till mig och nu är jag hemma och gör lite olika, vet inte vad ja ska skriva mer, så kram <3

 

Av Juni Carlstoft - 19 december 2011 20:28

Hej, är med och tävlar om en header hos Hanna, hennes blogg är jätte fin och hon bloggar bra!

Skulle så gärna vilja ha en header av henne hon gör så fina!

Men klicka här för att komma till hennes blogg! :)<3

Av Juni Carlstoft - 19 december 2011 19:11

Hejsan :)<3

Idag har jag varit i skolan, vi hade klassmys och då kolla vi på film, hihi :)<3

Efter skolan gick jag hem med Vendela och Ebba, fast jag och Ebba gick till mig, och sen skulle vi på innebandyn, och idag var det vitt på marken, hihi ;)

Kram <3

 

Av Juni Carlstoft - 19 december 2011 07:52

Godmorgon :)<3

Nu har jag fixat mig lite och så, och den här veckan är det julafton, hihi!

Men iaf börjar nio idag, och lite senare ska jag gå med Vendela, och efter skolan är det ju innebandy, men hinner inte skriva mer nu, kram <3

 

Av Juni Carlstoft - 18 december 2011 19:01

Hej :)<3

Idag har jag först julpyntat granen med familjen och gjort lite andra juliga saker ;)

Sen gick jag och mamma en promenad, och sen var jag och pappa på julkonsert, hihi.

Men imorgon är det sovmorgon, och efter skolan har jag och Ebba innebandy, kram <3

 


Av Juni Carlstoft - 18 december 2011 13:23

     

En blogg med fotografier och annat kul!
bloglovin

Om du inte följer min blogg, följ den gärna då!

Presentation


Hej, jag är en glad 11 årig tjej som heter Juni. Jag gillar att spela innebandy, dansa, vara med kompisar och mycket mer.

Jag älskar att fota som ni kanske redan märkt, det är en av sakerna ni kommer få se i bloggen!

Fråga mig

114 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Videobloggar


Ovido - Quiz & Flashcards